آموزش سئو به زبان ساده سئو استاد

به عنوان مثال شاید بارها پیش آمده باشد که محصولات یا مقالاتی را در گوگل جستجو کرده‌اید و زیر برخی از نتایج ستاره‌دار شده است. و یا نام یک فروشگاه را در اینترنت جستجو کرده‌اید و آدرس و لوکیشن دقیق آن فروشگاه در کنار نتایج ظاهر شده است. اسکیما به طور مستقیم روی CTR تاثیر مستقیم می‌گذارد و می‌تواند صفحه سایت را از باقی نتایج متمایز سازد. ساختار پیلارکلاستر که به ساختار خوشه‌ای نیز معروف است، به بررسی یک موضوع از دیدگاه‌های متفاوت، در صفحات جداگانه و به صورت تخصصی می‌پردازد. ساختار بدین صورت است که در یک مقاله جامع به تمامی عناصر پرداخته خواهد شد و برای توضیحات بیشتر هر بخش، به صفحه مربوط لینک‌دهی خواهد شد. عمل لینک‌دهی به صورت بالعکس و از سمت زیر شاخه‌ها نیز صورت می‌گیرد.

برای مثال اینکه آن‌ها زمانی که به چیزی در اطراف خود نیاز دارند، چه چیزی را سرچ می‌کنند. تکنیک کلاه خاکستری نه تکنیک کلاه سفید است و نه تکنیک کلاه سیاه بلکه یک چیزی در میان این دو است. تکنیکی هم نیست که گوگل بتواند به راحتی متوجه آن شود و به طور خودکار شما را بابت آن جریمه کند. در این روش شما فقط از تکنیک‌های اخلاقی استفاده کرده و از دستورالعمل‌های موتور جستجو پیروی می‌کنید. هرچه بیشتر مخاطبان هدف خود را درک کنید (مشتریان، خوانندگان سایت و مشترکان) خلق یک استراتژی سئوی موفق برای شما راحت‌تر می‌شود.

وقتی وبسایتی را برای اولین بار ایجاد می‌کنید، حتی اگر همه چیز را به درستی انجام داده باشید، آن سایت رتبه‌های خوبی در صفحات نتایج گوگل کسب نخواهد کرد تا زمانی که دوره‌ی آن به اتمام برسد. این دوره حدودا چند ماه طول می‌کشد.در واقع، وب سایت تازه بوجود آمده حکم نوزادی را دارد که لازم است از سلامتش اطمینان حاصل شود و قطعا مدت زمانی طول می‌کشد تا چنین اطمینانی حاصل شود. دلیل بوجود آمدن این فیلتر از سوی گوگل، این است که وبسایت‌های جدید ممکن است به اندازه قدیمی‌ها مرتبط و مفید نبوده یا حتی اسپم باشند. این جلوگیری از به نمایش در‌آمدن وبسایت‌های تازه تاسیس در صفحات نتایج جستجو، به گوگل زمان می‌دهد تا کیفیت آن وبسایت‌ها را ارزیابی کرده و با اسپم مبارزه کند.

  • تا زمانی که وب سایت شما برای گوگل بهینه سازی شده است، جای نگرانی برای دیگر موتورهای جستجو نیست.
  • مطالعه نقطه نظرات متخصصین در پاسخ به سوال سئو چیست مجموعه ای از اطلاعات و داده های تخصصی را در اختیار ما قرار میدهد ولی نتیجه گیری از آن و دستیابی به یک استراتژی کاربردی کمی پیچیده بنظر میرسد.
  • در اکثر ابزارها، مقدار دشواری کلمه کلیدی در کسب رتبه در مقیاسی از 0 تا 100 نشان داده می‌شود.
  • بطور کلی، Page Authority توانایی رتبه گیری یک صفحه خاص از یک وبسایت را پیش بینی کرده و حدس می‌زند، در‌حالیکه Domain Authority توانایی رتبه گیری کل سایت در صفحات نتایج موتور‌های جستجو را تخمین می‌زند.

منظور از پایش فرایندیست که در آن موتورهای جستجو به اسکن تمام صفحات وب می پردازند. به یاد داشته باشید که یک استراتژی سئو موفق شامل فعالیت هم در سئو داخلی و هم در سئو خارجی می شود. 3- از LSI Keywordها استفاده کنید.وقتی گوگل این کلمات را در متن شما ببیند، متوجه می‌شود که به خوبی موضوع را پوشش داده‌اید. نه تنها بخاطر rankbrain …بلکه بخاطر این که گوگل نتایج جست‌وجوی ارگانیک را بعد از جعبه‌های پاسخ، گوگل ادز و … نشان می‌دهد! یک تحقیق نشان داده که از سال 2015، CTR نتایج سرچ ارگانیک بیش از 40 درصد در موبایل کاهش داشته است. Programming Language یا همان زبان برنامه نویسی به ما این امکان را می‌دهد تا به زبانی که کامپیوتر می‌فهمد، به آن دستور العمل بدهیم.

سئو مجموعه‌ای از کارها برای بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجوی گوگل است. سایتی که روی سئو آن کار نکرده‌اند مثل انسانی است که تهِ چاهی تاریک گیر افتاده و هرچقدر فریاد می‌زند کسی صدایش را نمی‌شنود. شما با وارد کردن یکی از کلمات اصلی در ابزار تحقیق کلمه کلیدی KWFinder لیستی از کلمات مرتبط را دریافت خواهید کرد. برای مثال اگر شما به دنبال تولید محتوا و یا کسب رتبه برای کلمه «قهوه ساز» هستید باید کلمه قهوه ساز را در این ابزار وارد کنید.

نه تنها بخاطر rankbrain …آموزش سئو به زبان ساده سئو استاد از جمله فاکتورهای سئو می توان به تعداد بک لینک ها، کیفیت محتوا، بروزرسانی محتوا، قدمت دامنه، میزان رقابت در کلمات کلیدی و غیره اشاره کرد. هر بک لینکی که برای دستکاری PageRank یا رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل باشد، ممکن است نقض دستورالعمل های گوگل در نظر گرفته شود. در همان ابتدای کار بود که گوگل الگوریتمی به نام PageRank ایجاد کرد تا کیفیت و کمیت بک لینک ها را در سیستم رتبه بندی خود گنجانده و اهمیت نسبی صفحات وب را در نتایج جستجو تعیین کند. با نگاه کردن به صفحه نتایج جستجو می توانید تشخیص دهید که هدف از جستجو در پشت عبارت جستجوی شده توسط کاربر چیست و آیا آن کلمه کلیدی با محتوای شما مطابقت دارد یا خیر. ایندکس موتورهای جستجو دیتابیس عظیمی از اطلاعات وب سایت های پایش شده می باشد که با یک هدف ایجاد شده است.

سئو کلاه – سیاه چیست ؟ (Black Hat)

چون ما سعی کرده‌ایم تمام چیزهایی که برای بهینه سازی سایت به آن احتیاج دارید را در این دوره بگنجانیم تا اصلا به منبع دیگری نیاز پیدا نکنید. در دوره سئو داخلی سرفصل‌هایی مثل ساختار سایت در سئو، محتوای سایت، لینک سازی داخلی، تجربه کاربری، مباحث فنی و کار با وردپرس را یاد خواهید گرفت تا با آمادگی هر چه بیشتر وارد مراحل بعدی یادگیری شوید. استفاده از رپورتاژ آگهی یکی از روش‌های تبلیغات آنلاین برای گرفتن بک‌لینک و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو به شمار می‌رود. رپورتاژ آگهی اگر به شکلی صحیح و متناسب با لحن هر رسانه نوشته شود تأثیرگذار است و رعایت تمام اصول و معیارهای انتشار رپورتاژ آگهی مناسب به صرف هزینه و زمان زیادی نیاز دارد.

وبلاگ گوگل Webmaster Central